Lady gagas nya album!

Hej! Kom hem för en timme sen, har vart och kollat när 3-5 orna har uppträtt med en musikal som heter låtbåten, där min lillasyster var med :)  Efter det blev det käk och har redan gjort mej iordning och ligger och lyssnar på Lady Gagas nya album, någon som lyssnat på det redan?  Har inte lyssnat färdigt på hela albumet än, men hittils tycker jag att det är sjuuukt gryyymt! Asså kan man göra något annat än att älska Lady gaga?
Säg mej en av hennes låar som inte blivit en stooor hit?  Nepp, hittar ingen :)  Hah,nejmen, hon OCH alla hennes låtar är ju skitbra! Avgudar henne typ, haha :)   Fattar inte hur hon vågar visa sig i så konstiga kläder och outfits inför hela världen! Vilken annan artist vågar gå på en gala i en köttdräckt lixom?  Sååå cool!  <3 haha.
Hon kommer ju typ bli så stor som Michael Jacksson?!
Love to Lady Gaga!

Lady Gaga – Born This Way
   - Spotify länk till albumet



  Hur coooooool???


Kommentarer
Postat av: aeel

sv; aa såg ju alltid på de när de gick på svt :) alla program!! så sjukt bra :D -



aa kan nästan tänka mig att de var så många :O

2011-05-26 @ 22:10:50
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/
Postat av: EMMAS

sv: japp :D sjdå?:)

2011-05-26 @ 23:04:58
URL: http://perssoneemma.blogg.se/
Postat av: ToriBunher

Imponera på mig dess köttet fryses och så är inte dåligt

2011-05-27 @ 21:14:39
URL: http://toribunher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0