Sims nööööörd!

Hej på er! Hoppas alla har haft en bra dag!
Idag har jag varit trött heeela dan dels för att det var första skoldagen efter lovet men också för att jag inte har sovit något på HELA natten inatt! ;o  Jag tog en låång sovmorgon på söndagen och det var väl därför jag låg vaken i stort sätt hela natten! Somnade bara kanske en timme eller så :o Så ska snart sova innan jag slocknar framför datorn!

Men iaf, när jag kom hem så satte jag mej direkt och spelade sims! HAHAH, jag är en riktigt NÖRD när det gäller sims! Kan sitta och spela och bara låta tiden rinna iväg! It's sick!
Synd bara att simsspelen tar upp så jävla mycket grafik! Önskade att jag hade en GRYM speldator med alla simsspelen på igen (alltså jag hade typ alla förut med då höll jag på att krascha hela datorn så var tvungen att avinstallera alla :(  )

Haha, har ni något favorit spel som ni verkligen , verkligen inte kan sluta spela? :) Tell me!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0