Somriga färger på läpparna!

Godkväll! (hahaha) Hoppas eran dag har varit bra! Min var seg, men skön, jag och sofie kollade på One Tree Hill hela dan i stort sätt!

Har gått och funderat ett tag om jag ska ta och köpa mej ett somrigt läppstift nu till våren/sommarn! Jag har aldrig läppstift annars, men tycker det är fint med lite färg på läpparna ibland! Håller ni inte med?
Så, funderade på ett ljusrosa läppstift, med lite läppglans uppepå är inte det somrigt och fräsht? :) Kollade upp några fina färger!







Eller varför inte ett utstickande orange läppstift?







Alla läppstiften är från make up store och bilderna är lånade ifrån google! 
Med detta inlägg avslutar jag dagen! Godnatt och sweet dreams! Puss

 


Kommentarer
Postat av: annasara

sv: Tack så mycket! :D Vilka snygga färger på läppstiften, tror jag har ett av dem faktsikt..



Mysig blogg :D

2011-05-02 @ 11:33:55
URL: http://aannasara.blogg.se/
Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

Snyggt! Aldrig använt läppstift faktiskt, hehe. :p



sv: åh taaaack! KRAAAM

2011-05-04 @ 15:46:20
URL: http://mmiaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0