degreed

rööööööööv asså!
Skrev nyss värsta inlägget, och så råka jag göra så det försvann......... men jag börjar om!

HEJ!
Idag i skolan så kom bandet "degreed" dit och spelade. Där medverkar Robin Ericsson från idol (2008) Han är uppvuxen här i kopparberg osv, så det är ju lite coolt! Dom var/är iaf sjukt grymma. Och på eftermiddagen så satt vi från musikprofilen och pratade med dom, eller ja dom berättade lite om bandet, svarade på frågor och så. Riktigt härliga boyz allstså! Så det var najzzz.

Inatt har jag inte fått så mycket sömn eftersom jag inte kunde somna igår kväll, så har varit rätt trött idag. Så nu tänkte jag lägga mig och titta lite på Lost. Det var längesen faktiskt. HA DET! pusshej!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0