Slut på det roliga!

Hejsan! Helgens uppdatering har inte varit den bästa eftersom jag inte varit hemma och suttit vid datorn någonting typ.  Tänkte kortfatta hela helgen lite granna, så ni hänger med ;)

Fredag
: Jag åkte hem till sofie, därefter drog vi ner till tivolit och träffade folk, åkte karuseller m.m.  Eller ja.. jag åkte bara virvelvinden tror jag ^^  Jag var en fegis i år! Aja, kul var det. Träffade även på Lukman som jag inte sett sen i julas :o

Lördag
: Tog sällskap med Moa fram på byn, gick i stånden med henne, Sofie, Emmy, Adina, Emma-linnéa och flera :) Hittade massor! På kvällen drog vi ut igen, åkte roligaste karusellen evaaahh  dvs HULKEN :D:D:D  AHHAHAHAHAH! Den var så jävla rolig trots att det är en barnkarusell, satt och garva hela tiden! Bästa biten var ju när dom drog på blinkande discoljus och vi ba: Wooohooo! mitt bland alla barn! HAHAH. Sen åkte jag radiobilarna med girlsen!
Sen stod vi även och "tjuvkika" in i öltältet där Robin Ericsson stod och spelade med sitt band Degreed.

Söndag
: Gick lite i stånden med Moa och Sofie. och så åt jag MAT!♥
Detta köpte jag:
Det coolaste ståndet var ju nästan där jag hittade dessa fräna smycken! En asball tjej som heter Isabell gör dom alldeles själv, HÄR hittar ni hennes blogg. Hon säljer även via bloggen.

Och sist men inte minst en liten leksak till min farmors lilla bus :)
4

Kommentarer
Postat av: Malin

Ursäkta att det tog sån tid för mig att avsluta dagens blogg men har haft annat för mig. Men nu är den avslutad och vinnarna hittar du här:http://nightmarecandyy.blogg.se/2011/october/vinnare-ny-omgang.html#comment. Och anmäl dig gärna igen, och ju fler gånger du anmäler dig ju större chans är det att du blir en utav vinnarna. kram

2011-10-02 @ 21:18:07
URL: http://nightmarecandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0