Tidsoptimisterna!

Måste bara säga att jag och eriksson är verkligen sämst på att passa tiderna. 
Efter praoen så åkte vi ju hem med 15:29 bussen varje dag. Medans vi väntade på bussen gick vi runt helt lugnt på stan och kollade i affärer osv för att fördriva tiden. När klockan närmade sig 15:00 så tänkte vi "äsch det är låååång tid kvar" Vi hinner kika lite till. Klockan blir 15:15. "hm vi börjar bli lite hungriga" så vi går och köper något att äta (typ cheeseburgare, eller bröd) Klockan är 15:25 och vi står i kassan. "shit, 4 min kvar" och kön är sjukt seg så klockan blir ca 15:29.... Och vi tänker att "bussen är alltid sen så vi hinner iaf" Så vi småsprang till bussen, och sofie i sina klackskor, HAHA! 
Detta hände varje dag, att vi fick springa till bussen alltså. Men som tur var hann vi med den alla dagar. Förutom idag!!! Vi gick in på ica ( eller NÄ  LULLUCUS HETTE AFFÄREN :) ) och köpte godis, och det tog lite längre tid än det skulle hehehe. Så vi missade bussjäveln. Vi stog och väntade och väntade och hoppades på att den var lite extra sen bara, men icke sa nicke.

Fast som tur va gick det ett tåg hem precis då så vi tog det :)

Men igår (torsdag) så var det lite extra roligt att springa till bussen för vi såg så jävla dumma ut, först åt vi cheesburgare men vi blev inte mätta så vi gick in på pressbyrån också och köpte frukt! Så där sprang vi mitt i stan med varsin banan och busskort i handen och Sofie sprang så gott hon kunde i sina klackskor! haha så jävla roligt var det!

 

Såhär såg det ut ungefär!

Inlägget publicerades i sammarbete med mjölkbonden
och Fiskesäljarn

Kommentarer
Postat av: linnealarsson

svar - ehm typ surt godis & choklad hahaa, kram!

2011-10-23 @ 11:15:15
URL: http://empiree.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Hmm svår fråga.. Men om jag fick välja en kändis jag skulle vara för en dag skulle jag nog välja Lady Gaga. 1 hon är sjukt cool, grym och jävlar vilken makt hon har. 2 för att jag skulle ta på mig "vanliga" kläder för en dag och se hur världen skulle reagara ;) Vem skulle du välja?

2011-10-23 @ 14:27:24
URL: http://nathaliepetersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0