15:10

Hej! Har ni en bra dag! Idag har vi gäster här, en kompis till mamma och hennes man. Dom stannar här tills imorgon, och sover i mitt rum -____- jag får sova i syrrans rum, blööh. aja, det är ju bara en natt iaf :)
Nu sitter jag och kollar på 16 and pregnant för jag har inget att göra! hehehe...
Längtar lite smått tills imorgon kväll för då börjar det massa nya serier och 4 SÄSONGEN AV JERSEY SHORE!!!!!  WOOOHOOO. Fyfan va kul! :D  hihih.  Så imorgon kommer kvällen att se ut såhär:
19:00 - Akward
20:00 - Idol
22:00 - JERSEY SHORE SEASON 4
hihihi, vill se nununununu!
Kolla vilken rolig bild jag hittade :

Kommentarer
Postat av: amanda, fotoblogg.

är det idol imorgon? oooo:

2011-09-04 @ 00:12:07
URL: http://amandallindkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0