pluggeliplugg

Idag har det varit en rätt chill dag i skolan faktiskt. Inga gryga lektioner eller så :) Och på eftermiddagen så hade vi musikprofil, och ÄNTLIGEN börjar jag lära mig dom där tonerna och ackorden på synt/keyboard. (vet inte vad det är) Helt ärligt så fattar jag inte hur man kan läsa toner, skitsvårt ju! 
Men nu ska jag snart sätta igång med min 3 meter höga plugghög! Näero, så illa är det faktiskt inte, men ska skriva en inlämningsuppgift, och plugga so! OOOOOORKAAAAAA. Sen är jag så hungrig så jag håller på att dö också, men vi skulle äta tacos sen så ska spara mig till det ;)

Vi säger så sålänge, så hörs vi kanske ikväll? Eller om eriksson skriver.

PÖÖÖÖZZZZ!



Pennan och jag är redo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0