Tisdag

Hej! dagen har varit helt okej, vi skulle ha musikprofil idag men våran musiklärare var sjuk (-___-)  så vi satt vid datorn istället. Haha! Man kunde ju lika gärna ha gått hem ;o
Aja, idag fick vi iaf reda på att vi skulle vara klara med prao ansökan idag, och jagf vet inte ens vart jag vill praoa någonstans , så alla fick lite smått panik, men vi fick det fördröjt en vecka typ iaf :p
Blir någon affär i Örebro troligtvis. Ska fixa det imorgon.  Idag ringde jag till H&m och fråga men dom hade fullt hela hösten.. KKKUUL!
haha failade när jag ringde, haha det lät såhär:
Jag -  Hej det är sofie.. ehh,,,, jag heter Sofie Eriksson och ringerifrån... osv!   Haha, jag ba svara som jag brukar göra.  Bra sofie! (y
Aja, nu väntar jag på att idol ska börja :)) Sen blire ett avsnitt av mitt älsklings Jersey Shore!
Hoppas ni har haft en bra dag!
Puss och kram och nyp och smisk !  hehehehehehe.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0