Äntligen får man sova i sin egen säng!

Tänkte slänga ut ett litet snabbt inlägg innan jag ska sova!  Just nu ligger jag i min säng som jag har lääängtat efter! I torsdags sov jag ju vid farmor, dagen därpå  vid Moa och inatt "sov" jag vid Lonneke med brudsen från klassen. Natten var väldigt trevligt och det blev bara lite sömn! Vi drog och käkade på wok house igårkväll, efter det gick vi till ica och handlade godis oså, efter det blev det lite spel och busringning och film. Filmen vi såg var btw den äckligaste och hemskaste filmen jag sett i hela mitt liv! Så jävla sjukt äcklig!! fyyfaaann...  aja efter den såg vi typ förluvan? haha sjukt rolig x)
när vi skulle göra ett tappert försök att somna vid 5 så var inte en enda trött så vi dygnade istället. Och frammåt morgonen blev jag så jävla sugen på grillad kyckling så hela gänget drog till ica och var först in för att köpa det till frukost! Haha störda vi är alltså, bleka och förjävliga gick vi dit ;)
Nu är jag iaf glad att få sova i min säng igen, har typ flyttat runt 3 nätter i rad, hihi. Fast kul och mysigt har det varit!
Nu ska jag sova! Imorgon fyller mamma år och dansen börjar igen, lycka.
Vill till värmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0