Soffhäng, yeah!

Hej! Dagen har varit riktigt chill! 2 profiltimmar är inte så dåligt ;) nu ligger jag i soffan och har tvn i bakgrunden.. Förlåt för att det bara blir dåliga iPhone inlägg om vad jag har gjort på dagen från min sida men kan tyvärr inte göra något åt det förns jag får min dator tillbaka, troligen kommer den imorgon! Idag har jag även fått veta varför jag har så dåligt ljud i datorn, jag har glömt att tagit bort plasten som sitter över högtalarna, och har nu haft datorn i över 2 år! Ibland undrar jag verkligen va det är för fel på mej.. Holy shit! ^^

Kommer väl troligen ligga här ett tag, tur att det är dans iaf annars hade jag ruttnat här! Haha! x) ha det bra! /Eriksson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0