kaos

MITT RUM Är KAOS. Det ligger kläder överallt, och det är dammigt som satan. Så nu jävlar ska jag röja undan allt! Min garderob ser också förjävlig ut, det är ingen ordning alls där inne så efter jag städat rummet ska jag ta ut alla kläder, och sen lägga in det fint igen. För nu hittar man ingenting där inne.. allt ligger i en stor hög typ.
Innan jag tog bilderna så hade jag redan tagit bort en stor hög med kläder och städat lite grann, så det såg ännu värre ut då..
Herreguuuud, jag måste skärpa mig. Inte konstigt att jag jämt tappar bort grejer när mitt rum är en enda stor röra. Det värsta är att det kommer se likadant ut om 2-3 dagar igen, men det skiter jag i för nu ska det STORSTÄDAS :D det kommer blänka och skina efteråt, inte ett endaste dammkorn kommer finnas kvar!
Har även tidsinställt ett inlägg där jag visar shoppingen från igår (var i borlänge) köpte bla en klänning till en skoldans vi ska ha snart, och en skinnjacka :D NÖJD TJEJ. Inlägget kommer nog upp imorgon, då jag troligtvis inte hinner uppdatera för jag har 85306 prov den här veckan..



Kommentarer
Postat av: bella

haha najs! jaa mitt e slut nu :P

2012-03-04 @ 23:33:38
URL: http://isabellaceine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0