BODA BORG!

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ! allt bra broooeeesss??  Hah, skojja... eller?

Idag har jag och Moa gjort panncakes och spelat GTA hela dagen på ps3, asgrymt! Känner mej som värsta gangstern nu ju?  Vem vill inte bli jagad av polisen på New Yorkes gator varje natt liksom? Eller ba sno en bil och dra på strippklubb?  Hahahahah :D

Jag är på värsta bra humöret nu, för imorgon ska hela 9an till BodaBorg i Karlskoga! Så jävla roligt ska det bli! Vi var där senast i 4an-5an typ, så kommer inte ihåg alla banor men kommer iaf ihåg att det var sjukt roligt! Så är taggad till 1000! 

Just nu sitter jag och funderar om jag ska duscha idag eller imorgon? haha, svårt val!  (y)
Får fundera vidare...  hahah.

Nu ska jag iaf,  aa jag vet inte?  Vi Hörs!  PussssSSSSssssSSSsss


Haha, min fina vän och spelbuddy!  Loovee yaaaahhh bitch!





Kommentarer
Postat av: Jasmin

Hejsan kolla gärna in min blogg läs några inlägg, kommentera något. Vem vet du kanske gillar den?

Annars hur mår du? :)

2011-08-25 @ 21:40:31
URL: http://jaasses.webblogg.se/
Postat av: moa

så gjrode vi våfflor :pPPpppPppPpppPPp

2011-08-25 @ 22:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0