min shopping

Hej bloggen! :)

Hoppas att allt är bra med er! Det är det med mig iallafal :) Igår var jag ju i Örebro med mormor, vi gick på stan, käkade (asgott var det!) och så kikade vi ju såklart lite i affärerna! Fick inte med mig så mycket då jag inte hittade något speciellt, och kände att det är bättre att spara pengarna till ett annat tillfälle :) Dom hade inte fått in så jättemycket, det var mest rea och så. Men i helgen ska jag nog åka med mami så då kanske jag hittar mer! :D

Men jag fick iaf med mig detta:

Body butter från The body shop - 175 kr



Trosor New Yorker - 45 kr/st



Bästa köpet! Älskar den! <3  Jacka Bik bok - 399 kr



Idag vet jag inte riktigt vad som händer, nu sitter jag ock äter frukost (13:23) Haha!
Men ikväll är det tut bingo iaf! Haha, det är fett kul faktiskt :D Så hoppas på att dra hem storvinsten! Håll tummarna ;)
Nää, nu ska jag käka klart, sedan blire duschen! Tänkte även dra ut ett tag med vädret är så dumt och verkar inte vilja det :(

Puss hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0