Spanien imorgon :D ♥

Hej! Hoppas ni har haft en bra dag :)
Största delen av min dag har gått åt till att packa, och nu tänker ni: Hur jävla länge packar hon egentligen? HAHAH. Nejmen kanske överdrev lite ;) Men det tar grymt lång tid för mej att packa! Speciellt att välja kläder ;o Dryygaste! Fyfan hatar att packa .___.  Fast så äre ju när man ska ut och resa! :D  Så imorgon blir det Bye Sweden and Hello Spain! :)  Awesome!  Kommer bli asnajs! Ska ligga och steka på playan varje dag! Och käka restaurangmat varje kväll, hur najjs? :) hehe.

Nu har jag iaf packat i det mesta , har tid på mej imorgon också eftersom planet går halv 5 på eftermiddagen. Fast vi måste dock vara i Örebro och checka in halv 3 så vi åker hemifrån vid 1 :)
Sen blire flygplan i 3 timmar och buss i en timme! 

Jag längtar sjukt mycket! Kommer bli huuuur skönt som helst! :)
Och kameran är fullladdad och klar så förvänta er fina bilder här på bloggen om en vecka igen!
Kommer som sagt hem tisdagen den 19e juli, på min födelsedag :)  Så om vi inte hörs imorgon så hörs vi om en då! 

Har nyss gjort mej iordning och haft en efterlängtad ansiktsmask, nu ska jag ladda ner ny musik till mobilen sen sova :)

När jag kommer hem blir det att se Harry Potter och dödsrelikerna 2 på bio! Längtar till det med! :) Synd att det är sista filmen :( men den kommer säkert vara SJUKT NAJS! Aja, nu ska jag inte babbla på nå mer ;)

Ni får ha det så jätte bra sålänge! ♥

PUUUUUUUSSSSSSS

Spanien förra året :)



Kommentarer
Postat av: sofia

du är länkad i min blogg för att du röstat på min klänning:D

2011-07-12 @ 02:00:19
URL: http://scenbloggen.com/sofiajahnke
Postat av: Elin

Svarar på kommentarer.

2011-07-12 @ 09:56:09
URL: http://elinkristensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0