pluggish..

Asså shiiit va grymma vi är på att blogga här asså!  Eller?  njaa..
Men det beror som sagt på plugg och gymnasie grejer.. som inte är roliga att läsa om!
Vad händer vid er då? Snart jul och jullov ju! Eller det kanske är Chrismukkah? haha okej, vilken O.C nörd jag har blivit! Men jag verkligen ääälskar att ha en grym serie man kan titta på när man vill ta det lugnt eller inte har något att göra! Känner ni igen er? :) Kollade på det när jag kom hem efter att ha stannat i skolan för en "extragenomgång" i so:n inför provet. Nu ska jag snart hem till antingen Amanda eller Emmy och plugga lite matte inför morgondagens prov ;o
Ha en bra kväll! Puss
hihihiihih

Kommentarer
Postat av: alexandra

vad gör du? :D ,fin bild<3

2011-11-24 @ 19:38:20
URL: http://onlysalexandra.blogg.se/
Postat av: Emma

Söt design :)

2011-11-25 @ 12:42:00
URL: http://baananflugan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0