Scary...

Hej! Dagen har spenderats hemma vid mormor och det betyder att jag är matad för en hel vecka ungefär! höhö.. 
Har inget särskillt att skriva, men måste berätta en sjukt läskig grej som hände när vi åkte hem ifrån mormor.. 

Jag sitter och lyssnar på musik och syster typ halvsover i bilen, och plötsligt så kommer en bil som egentligen skulle ha stannat och kör rakt emot oss ifrån sidan i världens fart så mamma och pappa börjar att skrika, och mamma hinner SOM TUUUR ÄR svänga undan. Det kändes seriöst som att hela bilen skulle välta och vi skulle köra ner i diket och dö typ.. JÄVLA CP IDIOT JÄVEL TILL KÖRARE SÄGER JAG BARA!  Om mamma inte hade väjt undan eller om det hade kommit en annan bil i "filen" bredvid hade vi varit varit mosade nu typ.  Fast allt hände så jävla snabbt så jag hann inte känna att det var läskigt förens efteråt, man fick sig en riktig
tankeställare iaf :o   

Jävla dåre, lär dej att köra förfan! 

Kunde ju nästan slutat såhär:
Nä, usch, fyfan och godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0