hungriiig

Heej! Har varit en dålig uppdatering från min sida (jansson) i helgen, men det har ju varit marken, så har inte hunnit, och har nästan inte suttit vid datorn alls. Har varit en superkul helg iaf :D med karusellåkande, mat och trevligt sällskap ;) köpte även ett par örhängen och iphoneskal. Kan visa bild sen, för just nu bloggar jag ifrån mobilen :) idag tog jag en rejäl sovmorgon, och det behövdes eftersom jag inte har fått så mycket sömn i helgen direkt. Sedan var jag ute och spelade golf med mormor o morfar. Var inte så taggad på det men det var skönt med frisk luft :)
Kom hem nyss, och nu väntar jag på maaaat! Har endast käkat knäckemackor idag, så är hungrig som ett as ;) nu ska jag hjälpa Mami med maten, puss!
Bjuder på några bilder från marken, blev inte alls många :p

// Jansson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0