Jersey jersey jersey..

Hej! Kom inte på någon rubrik (ovanligt - nej)  så eftersom Jersey Shore börjar snart så aa ;)
SORRY för bad update i helgen! Igår var vi ju som sagt på gymnasiemässa och efter det pysslade jag och frugan (Jansson) med fimo lera! Riktigt roligt är det! Fast ibland blir det lite jobbigt för dom som inte har tillräckligt med tålamod, jag är en av dom! heheheheh.
Idag hade jag ett minispa på morgonen! Jag tränade, duschade, rakade mej, body scrub, hårinpackning, använde en hudkräm man blir väääldigt mjuk av, ansiktsmask m. gurkor, klippte naglarna. Fast glömde dock att borsta tänderna? Men ska gå och göra det snart iaf :)  haha.
För att inte göra inlägget allt för tråkigt kan jag ju visa mina mästerverk!
fulglassjevel.
Imorgon börjar praoen! Är riktigt taggad!
Puss

Kommentarer
Postat av: Lowa

Ja tack bara bra, själv då?

2011-10-09 @ 23:32:30
URL: http://dubbelveillustrations.blogg.sed

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0