Jävla skit praoplats!

Nu sitter jag i mitt egna lilla tomrum och är förbannad på allting..
Jag får ingen jävla praoplats någonstans för det är fullt, jag har massor av läxor , jag vill börja dansa fast det typ inte finns någon stans och jag vill ha sommarlov och inte behöva göra någonting!  Fuck my life just nu alltså..
SÅ nu har jag skrivit av mej :)  men seriöst, vart fan ska jag praoa? Känner att stressen sitter mej långt upp i halsen just nu!
Åhåhåhh, vill bara vara liten och inte behöva bekymra mej för något alls! Fan va livet måste ha varit underbart då!
Så nu ska jag PLUGGA.  Hoppas eran dag flyter på som den ska iaf :p
Puss

Kommentarer
Postat av: amanda, fotoblogg.

sv; Sofie, ska vi slåss om han eller? ;)

2011-09-07 @ 19:08:27
URL: http://amandallindkvist.blogg.se/
Postat av: Malin

Hur har din dag varit? :)

2011-09-07 @ 20:43:10
URL: http://nightmarecandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0