imorgon ska vi filma till spexet, det ska bli kanonkuuuuul!

(Kommer aldrig på någon passande rubrik)
Idag var det företagsmässa i skolan. Det var massa företag som var där och vi fick gå runt och ställa frågor till dom. Det tog hela förmiddagen, och på eftermiddagen hade vi bara en lektion. Chill dag!
Imorgon ska jag och några till stanna kvar efter skolan för att filma in lite till spexet som vi har om någon vecka/veckor! Vi ska göra en parodi på alla lärare. Kommer bli FETTT! :D Kan försöka komma ihåg att ta lite bilder så ni får se. Men konstigt nog glömmer jag alltid bort att ta kort. ;)
TITTA VAD JAG ÅT IDAG! pannkakor med hallon (som var jävligt sura även fast jag dränkte dom i socker) och grädde! Det var GOOOOTTTT.


Sen efter jag tagit bilden och innan jag käka upp den så kladdade jag ju ut allt såklart, och hade på lite mer socker. Men det hade ju inte sett lika fint och gott ut? HÖHÖHÖ
Nu ska jag fixa med lite grejjor till imorgon, TJA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0