söndag

Hej!
Igår var jag i örebro med mormor och handlade lite julklappar. Sprang runt och hade panik för jag inte visste vad jag skulle köpa till alla. Men hittade lite saker tillslut :) kom även hem med ett par skor. Det blev ett par rejäla kängor! Bilder på dom kommer senare :)
Nu ikväll hade jag tänkt att slå in alla julklappar, eller några iaf. Älskar att slå in paket!! :D Sedan ska jag nog chilla framför tvn ett tag innan det är dags för sängen. Imorgon är det ju måndag, och det innebär en ny skolvecka (sista pluggveckan innan jul) YEEEY :D Och så är det även dansvecka igen! Så det kan nog bli riktigt bra ändå :)
Och vet ni vaad? :D jag har glömt att käka av min chokladkalender i fyra dagar nu.. så jag får 4 bitar! omnomnom

Kommentarer
Postat av: Anneli

Anmäl dig i Veckans Blogg!:D

Jag lottar ut 5 nya vinnare på Söndag!

Vinnarna kommer synas i alla inlägg jag gör i en hel vecka!:)

http://anneliih.blogg.se/2011/december/veckans-blogg-3.html#comment

2011-12-11 @ 21:19:32
URL: http://anneliih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0