yeyeyeyeyeyeeee

Dansen var sjukligt rolig och uppvisningen gick bra trots alla små problem som ploppade upp under eftermiddagen! En av dom var att Thea råkade spilla vatten och jag råkade lägga mina mjukisbyxor i vattnet så det såg ut som jag hade kissat på mej, men löste Ringde Adina så hon och Emmy fick komma med en hårtork ;)  YEEEYY klarar allt nu.
Filmerna jag lovade er dröjer nog, ska fråga amanda om jag kan få hennes, för pappa sög verkligen på att filma denna gång! Holy shiiet.
Nu sitter jag i sängen och diggar livet. Är typ fortfarande hyper!
Aja får väl lugna ner mej lite så I can get some sleep! Fast först, JEEERSEEYY JEERSEY!
Nej jag gör inte fel, dansar ju solo!  (:
Bilder lånade av Johanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0