Blandat inlägg!

Hejhej, har haft så jääävla tråkigt idag , är riktigt uttråkad!
Men var ju iaf ute och sprang en sväng, sen har jag suttit och ritat , men är långt ifrån klar så bilder kommer när den är färdig. Taxfree katalogen kom idag också, så har kollat lite i den också! Man blir riktigt taggad på att åka när den katalogen kommer! Tror att jag ska beställa godis och kanske produkter ifrån the body shop! För er som ville veta :)  Morgondagen kommer troligtvis bli skittråkig den med, men nu är syster iaf hemma så får ta och hitta på något med henne kanske :) 

Igår kollade jag på " Street dance 3D" Den var bra faktiskt, fast det är drygt att lyssna på extrem brittisk engelska ;o  Men dom dansade iaf sjukt grymt bra och dom spelade bra låtar :D  haha.
Den får:



hihih.

Nu ska jag kolla på "I love you philip morris" med jim carrey :D 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0