Borta i en vecka!

Heej, ligger just nu på sängen och är skittrött efter dagens äventyr på stranden ;) ahah. Som Sofie skrev blev det bad, sol (dock lite för mycket, har bränt upp ryggen) , kortspel och volleyboll. NAJS! 
När jag kom hem satt mamma och skulle beställa sakerna ur taxfree katalogen, det blev tillslut godis, krämer från the body shop och rihannas senaste parfym, reb'l fleur tror jag det heter , haha :D hoppas den luktar gott nuråå! :) 

Imorrn ska jag iaf till mormor , sen på måndag ska vi till linköping och o på hotell m.m.  så jag kommer inte kunna blogga på en vecka nu! :( Om jag inte kopplar in mej på någon av mormors grannars bredband ;)  mohahha. haha nejmen det märker ni ju! :)  Sen är jag hemma i 4 dagar sen drar jag till Mallorca i en vecka och sen är jag hemma 5 dagar till sen blire västkusten! Så jag kommer att vara borta i stort sätt hela juli :) Fyller år därimellan också :) hihi. 

Men nu ska jag ladda ner lite ny musik till mobilen! Vi hörs väl om en vecka då! 
PUUUUUUUUSSSS på er! <3<3  



hihi!


Kommentarer
Postat av: Mia broman

sv: Jag har dansat sen år 2008, hehe :D

2011-06-30 @ 00:27:47
URL: http://miabroman.blogg.se/
Postat av: Malin

Ha en bra vecka! :)

kram

2011-06-30 @ 09:53:25
URL: http://nightmarecandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0