Hjälp, älgar!

Godmorgon allihopa! Är uppe tidigt idag :)
Igår var det en jobbig dag för mej, men det kan jag tyvärr inte berätta om..
Men när jag kom hem igår så var det bråttom , för streetdancen började precis. Så jag slängde på mej kläderna och drog direkt dit! Och kul var det! På lördag har vi ju uppvisning! Ska bli såååå roooligt! Är taggad till 1000! om inte mer :)

Efter streetdancen drog jag hem och duschade och tog en macka sen vid 10 så cyklade jag ner till Emmy en sväng, vi satt typ vid facebook och pratade ^^  Halv 12 skulle jag cykla hem igen och då tittar Emmy ut genom fönstret och ropar -Sofie kom fort det står en häst på åkern!
jag fattade ingenting. Men sen ser vi att det är 2 jättestora älgar som står på åkern alldeles intill deras hus!
Så vi gick ut och tittade men då var dom borta :o  Fatta vad rädd jag var när jag skulle åka hem ;o 
Cyklade som en galning så att dom inte skulle springa efter mej eller något! Haha, plus att jag hade punka på cykeln, så det bara dunkade i cykeln när jag cykla! Hahahha, pissrädd var jag!

Nu sitter jag opch ääääter frukost heeela daaagen lååång! Nejmen , nu ska jag starta sims :) Blev jättesugen att spela ^^

Ha en bra dag! Puss



Help!


Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej vad roligt :) Jag läääängtar så himla mycket till semestern nu! Gör inte du?

2011-06-02 @ 11:58:02
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0