IDAG ÄR DET UPPVISNING!!!

Heeeeej! Vaknade upp med bäästa humöret idag! För idag är det våran sista stoora uppvisning! Så idag gäller det!!  Är taggad till tusen! Våran grupp ska samlas halv 4 för att köpa en grej till våran grymma streetdance lärare Johanna! Sen ska vi vidare till våran träningslokal där vi ska lära oss det allra sista på avslutningsdansen! Och gå igenom alla danser osv. Igår provade vi även på scenen (som är vääldigt liten :s) med ljus och så , det kommer bli GRYMT! Bara ingen ramlar ner från den lilla scenen eller så ;) Men det får vi väl hoppas att ingen gör!
Jag får hålla min klumpighet i schack!  :D Haha.

Och halv 7 börjar uppvisningen! AAAAAAAHH!! Asså ni fattar inte hur taggad jag är just nu! Vill bara spola fram tiden några timmar :)

Har ni turt kommer det upp massa videosar i bloggen sen! Ska be pappa filma, dock vet jag inte hur bra det blir :O  Har inte världens tekniska pappa om jag säger så! haha, och mamma ska vi inte ens prata om :O HAHAHH! Men har nog en kompis som filmar också :))  Eller hur MOAAA!! ;)

Nu ska jag.. aa, jag vet faktiskt inte vad jag ska göra! Måla naglarna kanske? :) 

Vi hörs iaf efter avslutningen! Wish us good luck!

Puuusss!



Me and my dancecrew! ;D

TAGGA TJEJER!!


Kommentarer
Postat av: Mari

SV. :) NIiice

2011-06-26 @ 15:08:01
URL: http://marriie.blogg.se/
Postat av: melli

SV: Tack!



Coolt ni dansar :)!

2011-06-26 @ 15:44:45
URL: http://melitagredelj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0