Filmtaaajjjm! ♥

Hejhej, hoppas ni mår bra! :D
Jag mår sådär, nu har hostan och näsan dragit igång , har typ nysit 234482375253639 ggr idag!

Aja, jävlar vad spännande det var igår!!!! Var så jävla nervös och glad när Eric Saade låg 1a genom halva omröstningen! Men tyckte vi fick en bra plats ändå! 3a är ju grymt! Och vi var ju bara några poäng från att bli 2a oxå :)

Men man kan nästan säga att Sverige vann ändå efter som Azerbeijans låt var svenskskriven, svensk koreograf, svensk kläddesigner och svenska körar bakom numret! Vad var inte svenskt i det numret liksom? :) Heh, det var ganska många bidrag som var bra igår tyckte jag! Det var askul att kolla på , och spännande var det!  

Nu tänkte jag iaf ta och kolla på Harry Potter och de vises sten! Det var år och dar sen jag såg den sist! Och älskar ju Harry Potter så :)



Aw va söt han var där! :D ♥


Kommentarer
Postat av: Emma

sv: Träffa älskling, dansa och träffa kompisar. Du då? :)<3

2011-05-15 @ 15:08:14
URL: http://emmabjelkert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0