shoppingen

Idag har det varit en helt jävla värdelös dag, har inte gjort någonting alls. Bara legat i sängen med huvudvärk och varit arg med tanke på gårdagen...

Men det ska inte behöva gå ut över bloggen så nu ska jag inte skriva mer om det! Jag tänkte jag berätta lite kortfattat om vad vi gjorde i stockholm, samt visa min shopping :) 

I måndags när vi kom dit på kvällen gjorde vi inte så mycket eftersom vi kom dit rätt sent. Moas mormor och morfar (som vi bodde hos) bjöd på varm choklad och mackor :D Jättesnälla och söta var dom! Sedan gick vi och la oss.

På tisdagen gick vi runt på stan hela dagen och shoppade, käkade och hade det mysigt :) och så såg vi även Amir (gaybloggen) Och Daniel Paris <3 <3 <3 Jag stod och tittade på kläder inne på bik bok, och så ser jag dom två står och pratar med varandra. Amir var sjukt snygg i verkligheten, han har ju gått ner mycket i vikt så nu såg han riktigt bra ut :) och Daniel Paris är ju bara för gullig hihi :D Vi ville ta en bild med dom men det blev inte så.... hehe

Och igår var vi också på stan och shoppade. Och så tittade vi lite i gamla stan, slottet, och så gick vi även förbi stureplan och checkade hur det såg ut ;) sedan begav vi oss till globen, och aaaaaah....... nog om det.........

Här är shoppingen iaf :) Blev inte så mycket som jag trodde det skulle bli, men det kan ju vara bra att spara pengarna också. Imorgon kanske jag åker med mamma till örebro, vi får se. Då blir det troligtvis mera :D behöver en del grejer som jag glömde titta på i Stockholm..















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0