Duktig tjej!

Heej baaabess!  Hoppas ni mår bra och inte har råkat ut för någon dryg höstförkylning eller nå! Jag har i allafall klarat mej hittis! Håller tummarna, får absolut inte bli sjuk tills Stockholm!
Dagen har varit riktigt rolig! Vet inte varför men alla på hotellet var typ värsta glada? Och jag också :)
När jag kom hem så städade jag hela huset på lite mer än en timme = MONNEEYYY, sen hoppade jag in i duschen testade min nya b.u.s body lotion, vet dock inte om den fungerar men den luktade ju gott iallafall! ;)
Efter det gjorde jag praouppgiften, skrev skit mycket, hade tänkt att bara börja lite men skrev hela, tror dock att jag ska ändra lite på den men! OM NI VILLE VETA :D   Så idag har jag varit en duktig tjeeej!
Nyss kollade jag på det allra sista avsnittet av andra avenyn! Riktigt bra serie det där alltså! Nu tror jag att jag ska börja med O.C ! Någon som har sett det? Är det bra?

Nä, nu måste jag verkligen sova om jag ska orka med den sista praodagen.. Sjukt tråkigt att praoen är slut nu! har haft riktigt roligt! ;D  Får väl hoppas på lite jobb? =)
Puss
Bilden hör inte till inlägget. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0