fimolera

Igår så åkte ju vi till Örebro och köpte fimolera så vi kan göra egna smycken! Vi fick inspiration av en tjej på marken som stod och sålde massor utav hennes egna tillverkade smycken. Eriksson köpte ju en ring och ett halsband som hon visade förut, och jag köpte ett par örhängen.

Jag har inte hunnit prova leran än, men ska förhoppningsvis göra det i helgen :)



Köpte en förpackning med massor av olika färger för 129:- Man kan även köpa färgerna var för sig i en större förpackning för 25:- styck.

Lacket som man ska ha för att få en blankare yta kostade 40 :-

Sen om man som vi vill göra smycken som vi så får man ju köpa till massor av andra tillbehör. :)

Här är en bild på mina örhängen som jag köpte:



Nu ska jag gå tillbaka till kemi-boken och plugga lite. TJOOHOOOOOO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0