Måndag - studiedag

Hej! Vettefan vad jag gjorde igår kväll men var iaf uppe till typ halv 3, då hade jag väl blivit så trött att jag inte var medveten om att jag glömde att dra på alarmet. Så resultatet blev en utvilad men arg Sofie som vaknade halv 1! haha första ordet jag sa idag lät typ såhär: Men va faaaan, jävla helvete.  haha, nu kommer jag aldrig kunna somna ikväll typ ;o  aja, skönt att få sova ut efter helgen iaf!
Jag blev typ klar halv 3 , då jag på något konstoigt sätt fick en adrenalinkick och städade mitt rum på en kvart! Sen tänkte jag gå ut och gå , men blev arg igen eftersom det regnade! KUL.
Och 20 över 5 kommer jag sitta i en jävla tandläkarstol och ta bilder på mina cptänder!
HAHAH, emoinlägg..
Aja, tror jag ska sätta mej och rita eller något nu :)
Ha en bra dag!
hihi, saknar den här lilla busen! Måste ju åka upp till farmor och överraska honom men hans nya leksak någon dag ju :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0