Lilla kära mormor!

Hejsaaan! Dålig uppdatering idag! Not good. Idag tog vi iaf skolfoto, tror inte det blev så bra men det blir det ju aldrig så! Haha, fast klassen tog även ett "skojkort" för att vi går sista året :) Det blev skit bra! Jag var cowboy!  Det kommer absolut upp i bloggen när vi har fått det :D
Idag efter skolan drog jag , moa , emmy, jonte och adina hem till Moa för dom skulle spela och jag skulle vara fotograf! Blev en hel del fina bilder (tycker jag) :)  Sen utsåg jag mej själv till manager också!
Efter att ha suttit ute i moas garage och lyssnat läänge drog jag hem och käkade tacos!
Sen blev det idol, sen film.
Nu blire nog att göra sig i ordning och kolla på någon serie eller något :)
Ska upp tidigt imorgon för jag ska till min lilla mormor över helgen! ahah, har laddat upp med sims, plugg, ritgrejer, bok osv för att underhålla mej ;)  hahah. Närå, det blir mysigt!
Så jag kommer alltså inte att uppdatera något i helgen, så vi hörs på söndag! Puss
oredigerad bild från en kväll för inte så längesen, fotograf: jag

Kommentarer
Postat av: Evelina

fin bild!!

2011-09-24 @ 10:04:53
URL: http://delightcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0