lördaaag!

Tje bree!

Godmorgon på er! Vaknade vid 10 idag, skönt att slippa vakna utav att klockjäveln ringer. Nu sitter jag vid datorn och lyssnar på musik, ska snart göra mig i ordning, sedan ska jag nog ut och fota lite :D Det var sjukt länge sen, I miss iiit!

Senare skulle jag igentligen behöva plugga, men vem fan orkar sitta och plugga på en lördag? men vi har prov på måndag, och imorgon hinner jag typ inte plugga. Så lär väl försöka göra det idag iaf.  -.- HE-HE, WIIEE!
Senare vet jag inte vad jag ska göra, det visar sig :)

Aah, det var väl typ det jag hade att säga ;) Och jag vet att bloggningen suger, men ärligt talat så har vi (jag iaf) inte haft så mycket tid att sitta vid datorn, men så är det ibland :) Ska försöka bli bättre på det!

Förresten om ni har något bra förslag på vad vi kan blogga om/vad ni vill se mer utav i bloggen så är det bara att kommentera! Puss på er :D



slänger in en halvgammal bild på mig, ifall ni liksom glömt bort hur jag ser ut, eller nåt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0