the hunger games

Igår hade jag en riktigt trevlig dag tillsamans med brudarna! Vi spelade tv-spel, käkade på wokhouse och så avslutade vi kvällen hemma hos moa där vi badade badtunna. Det var gaalet skönt :D Vi satt och snackade om allt möjligt och planerade sommaren lite :) MYS!
Tog tyvärr inga bilder, förutom på maten jag käkade. MUMS
Idag ska jag bara chilla här hemma, känner att jag inte orkar göra så mycket med tanke på att jag har varit lite småförkyld dom senaste dagarna, och min hals mår inte så bra.
Men klockan sju ska jag och tjejerna gå på bio iallafall, nämligen The hunger games! :D Hoppas den är bra. Någon av er som sett den?
Ha en fin dag, pussisar <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0