LADY GAGA!

Är så grymt lycklig nu! Sitter med lady gaga på högsta och taggar tills morgondagen! Tar ledigt från skolan sista timmen imorgon, sedan sätter jag och mina fina oss på tåget mot huvudstaden!  Har laddat upp med gott till resan och ska snart packa väskan med biljetterna osv!  VI SES IMORGON GAGA! hähähä. 
 
Annars så har dagen vart helt okej, vid doktorn fick jag det roliga beskedet att jag hade hörselgångsinflammation, och sitter med en jävla gasbinda i örat, men vad gör det om hundra år!  den åker ut på konserten imorgon ;) 
hahah, blev lite pinsamt vid doktorn idag... våran kommun är så liten och ingen vill jobba här så dom hyr in tillfälliga läkare här!  Väl där så fick jag reda på att en läkare vid namn Björn skulle kolla på mig, och jag fick upp en bild på en gubbe i huvudet. Blev liiiiite chockad när det kommer värsta hetingen och ba: Sofie Eriksson! 
 
heheh, pinsamt, usch. 
 
Aja, nu ska jag packelipacka!  See ya soon bitches!  


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0