Tisdag

Tänkte bara kika in och säga hej till er :D har inget speciellt att skriva, men kan säga att vi hade nationellt prov i svenska idag.. Och det gick som det gick.. Kändes inte som att det gick bra, men kan ju alltid hoppas :)
Annars idag så har jag mest garvat åt min pappa, Andreas och min farfar som har försökt att få ner en soffa från övervåningen. Problemet var bara att soffan var alldeles förstor för dörröppningen, och för trappan ner. Så det gick inte så bra ;) dom höll på ett bra tag innan det gick. Och det såg så sjukt kul ut så jag och mamma stod typ o garva sönder åt dom xD
hehehehe. Nu ska jag tvinga mamma att laga mat för jag svälter snart ihjäl, sedan ska jag iväg på dans :D HEJ!
/ Jansson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0