godnatt

Nu har jag precis duschat och gjort mig klar efter streetdancen! Riktigt roligt var det att börja igen. Men det kändes ganska segt att dansa eftersom jag var enormt trött, och så känns det som jag börjar bli sjuk. Jag har fått ont i halsen, och känner mig nästan febrig just nu, plus att jag ligger efter med massa sömn.. Så nu ligger jag i sängen med datorn och kikar runt lite :) Kanske blir ett avsnitt av andra avenyn innan jag somnar. Vi får se om jag kommer upp till skolan imorgon eller inte, det beror på hur jag känner mig då :) Puss och godnatt!
Ska föresten beställa ett par converse, men har inte bestämt mig för vilken färg än. Men det lutar åt ett par svarta :) Vad tycker ni?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0