tips - hårprodukter

Tänkte tipsa om två produkter jag köpte till håret för ett tag sedan, en hårinpackning och ett värmeskydd. Jag är inte speciellt rädd om mitt hår, brukar sällan använda saker som balsam/hårinpackning, värmeskydd osv.
Men eftersom jag ofta brukar tupera, och bleker mitt hår så tänkte jag börja vara mer rädd om det, eftersom det sliter så mycket på håret! :)
 
Jag har köpt båda produkterna på bellbox, och de är av märket MATRIX.
Hårinpackningen hjälper till att reparera och förhindra brutna/skadade hårstrån, och den luktar väldigt gott! Och håret blir jättelent :)
Värmeskyddet har jag bara använt några få gånger, men de på affären sa att det fungerar väldigt bra så jag litar på dom!
Vet inte exakt vad de kostar, men tror jag gav runt 200 för båda!

Kommentarer
Postat av: julia - fotoblogg

sv: ja jag tycker det är jättekul! :)

2012-07-22 @ 20:55:51
URL: http://juliafrank.webblogg.se
Postat av: sofia

sv: tack. :) idag har jag handlar nödvändigheter på stan. haha. själv?

2012-07-22 @ 22:00:09
URL: http://hejsofiaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0