Want a new Bikini

Idag så har jag varit hemma hos min morfar och firat honom, han blev nämligen pensionär idag! GRATTIS ;)
Det bjöds på äppelpaj och massa gott!

Nu när sommaren håller på att närma sig på riktigt så är jag sjukt sugen på en ny bikini, så det står högt på inköpslistan nästa gång jag ska iväg och shoppa :D Kikade runt nyss lite snabbt på internet och hittade dessa..


Min favorit är nog den på vänstra bilden från style by tyra, grymt fin är den! Och det verkar många andra också tycka med tanke på att det är väldigt många som har den ^^

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Ja den har varit bra! själva? :) Nej inga speciella än, men det kommer :) sj?

2012-06-05 @ 13:50:33
URL: http://annawictorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0